به گزارش استانسازان، سیدسعید شاهرخی، استاندار لرستان در جلسه شورای روابط عمومیهای لرستان، اظهار کرد: اگر روابط عمومی کارایی لازم را نداشته باشد اثربخشی سازمان به حداقل ممکن میرسد؛ روابط عمومی زمانی اثربخش است که ارتباطی دو طرف بین مجری و جامعه وجود داشته باشد.
شاهرخی بیان کرد: روابط عمومی باید فضاسازی و بسترسازی لازم برای جلب اعتماد عمومی تلاش کند و در نهایت نتیجه این تلاشها ایجاد رضایتمندی و اعتماد مردم باشد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی باید مورد توجه و اهتمام ویژه هر دستگاه قرار گیرد، افزود: برخی چالشهایی که داریم به خاطر عدم توجه مدیران به روابطعمومیهاست.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه مهم است نگاه مدیر به روابطعمومی چگونه باشد، خاطرنشان کرد: انتظار میرود از ظرفیت روابط عمومیها بیش از پیش استفاده شود.
شاهرخی با بیان اینکه مدیر باید باور کند که روابط عمومی شاهکلید دستگاه است، تاکید کرد: باید روابط عمومی ارتقا پیدا کند و عدم کادرسازی سبب میشود فردی که توانایی لازم را دارد تا ابد در روابط عمومی میماند.
وی با اشاره به اینکه باید به روابط عمومیها سختی کار داده شود، تاکید کرد: روابط عمومی مبلغ مدیر دستگاه نیست، بلکه پل ارتباطی بین مردم و مسئول است.
استاندار لرستان با بیان اینکه اکنون در این حوزه ضعف داریم و تنها راه آن توجه مدیر به روابط عمومیها است، گفت: میتوانیم موجهای عظیمی در راستای توسعه استان ایجاد کنیم و باید شبکهسازی صورت گیرد.