۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
نخستین پایگاه خبری تخصصی اخبار استانداران و استانداری‌های کشور

استاندار زنجان که در جلسه شورای اداری استان زنجان از سرپرست جدید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواسته بود مشکلات آزادراه زنجان - تبریز را حل کند، باید به وی متذکر شد که این مشکلات با ورود مسئولان کشوری قابل حل است.

سهام خانواده علاقبندیان 63 درصد و حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان است

در سال ۸۱ احداث پتروشیمی هگمتانه با ظرفیت تولید سالانه ۴۵ هزار تن (۳۶ هزار تن پودر و ۹۰۰۰ تن گرانول) در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در جاده همدان- تهران کلید خورد که قرار بود PVC گرید پزشکی را تولید کند اما با گذشت حدود ۲۰ سال، با وجود اینکه پتروشیمی هگمتانه به افتتاح رسمی رسیده و بهره‌برداری از آن آغاز شده اما همچنان با چالش مواجه است و در سال‌جاری اخباری مبنی بر توقف فعالیت در این پتروشیمی منتشر شد.

معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست در پی بروز نگرانی‌ها و معرفی توسط استاندار گلستان

معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: هنوز هیچ قراردادی با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی برای مشارکت در سرمایه‌گذاری «طرح گردشگری آشوراده» امضا نشده است.

ستاد احیای دریاچه ارومیه که قرار بود زمینه احیا و نجات این دریاچه را فراهم کند، خود در دریای مشکلات غرق شد.

قابل توجه استانداری و متولیان سلامت؛ تغذیه و بهداشت مردم

کیفیت نان از مهمترین مسائلی است که همواره مردم در چهارمحال و بختیاری درباره آن نظرات مختلفی دارند چرا که معتقدند کیفیت، در ماندگاری روزانه نان اثرگذار است.

به بهانه برگزاری نخستین نشست ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین

تشکیل هر ستاد، نهاد، شورا، واحد یا قرارگاهی که بتواند اداره کشور را هماهنگ‌تر کند، در نفس خود تاثیرگذار و مهم است، اما از آنجایی که در کشور ما، تغییرات اغلب قائم به افراد است نه ساختار، بعد از مدتی به ناکارامدی می‌رسد؛ که البته امید است این سرنوشت در انتظار ستاد «استان‌های زاگرس‌نشین» نباشد.

اتصال استان ایلام به کریدور ریلی کشور یکی از مطالبات مردم در چند سال اخیر جهت تسهیل در تردد بخصوص جهت ایام اربعین بود که این پروژه تا کنون در حد همان کلنگ باقی مانده است.

دستور وزیر کشور به استاندار گلستان:

وزیر کشور با انتقاد از متروکه ماندن جزیره آشوراده گفت: استاندار گلستان در اسرع وقت دستگاه یا فرد متولی برای ساماندهی گردشگری در جزیره آشوراده را معرفی کند.

استاندار خوزستان بخواند

جمعیتی ۳۰ هزار نفری در یک دهستان محصور در رودخانه کارون هر روز مجبور هستند برای رفتن به شهر سوار قایق شوند و این امر برای دانش آموزان این دهستان آزاد دهنده شده است.

آمارهای متناقض درباره تعداد اتباع افغانستانی حاضر در ایران

در حالی که وزیر کشور اخیرا در حاشیه جلسه دولت تعداد مهاجرین افغان حاضر در ایران را حدود 5 میلیون نفر اعلام کرده بود، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در خبری عجیب اعلام کرده که 2 و نیم میلیون نفر از این افراد تنها در مناطق غربی استان تهران ساکن هستند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مطرح کرد:

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی مشکلات بهداشت و درمان استان گلستان در نشست کمیسیون خبر داد و گفت: مجمع نمایندگان استان گلستان و رئیس کمیسیون بهداشت از عدم حضور استاندار به شدت گلایه مند بودند و به طور قطع این موضوع در قالب تذکری به رئیس جمهور ارجاع خواهد شد

اگر مدام پیگیر این دست مسائل باشید، دیگر پا در این منطقه نخواهم گذاشت!

جشن افتتاح معدنِ ذغال سنگ سنگرود، یکشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، اما این معدن همچنان متروکه است. فرماندار رودبار در پاسخ به سوال مردمی که پیگیرِ وضعیتِ معدن بوده‌اند گفته: «اگر مدام پیگیر این دست مسائل باشید، دیگر پا در این منطقه نخواهم گذاشت!»

پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص آقای قالیباف اعلام وصول خواهد شد

معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور» عنوان کرد.

آیا استاندار و وزیر اسبق در انتخابات پیش ثبت‌نام کرده است؟!

یکی از رسانه‌‎های محلی کرمان مدعی شد که «گفته می‌شود در هفتمین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در استان کرمان رزم‌حسینی وزیر صمت پیشین و استاندار اسبق کرمان ثبت‌نام کرده‌ است.»

ادبیات سخیف فرزند نماینده در ادامه درگیری استاندار قزوین و نماینده تاکستان

به نظر می‌رسد حاشیه‌ها و درگیری‌های رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان و محمدمهدی اعلایی استاندار قروین همچنان ادامه دارد. در جدیدترین اتفاق پای فرزند نماینده مجلس نیز به این درگیری باز شده است.

با شکایت دادستانی قزوین صورت گرفت

مصطفی جعفری خبرنگاری که فیلم درگیری لفظی رجب رحمانی نماینده تاکستان و محمدمهدی علایی استاندار قزوین را منتشر کرده بود، بازداشت و سپس با قرار وثیقه آزاد شده است.

در جلسه شورای عالی اداری با حضور رئیس جمهور

افزایش اختیارات استانداران کشور در جلسه شورای عالی اداری با حضور رئیس جمهور تصویب شد.

رنج بزرگ بخش زیادی از مردم جنوب شرقی استان تهران

مشکلات عدیده قطار تهران-پیشوا این روزها یکی از دغدغه‌های مهم مردم جنوب شرقی استان تهران است. این مشکلات با وجود حضور میدانی اخیر استاندار تهران و وزیر رفاه همچنان به قوت خود باقیست و به نظر می‌رسد رفع این دغدغه نیازمند قاطعیت و پیگیری جدی‌تر این مسئولان باشد.

استان سازان گزارش می‌دهد

انتصاب یک فرد خارج از مجموعه وزارت کشور به عنوان مسئول روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری و تلاش برای استخدام او در مجموعه وزارت کشور طی روزهای گذشته حواشی متعددی را متوجه فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی این استان کرده است.

در نقد اظهارات اخیر زارعی کوشا استاندار کردستان

امروز کشور بیش از استانداران سیاسی به استانداران اقتصادی نیاز دارد. استانداری که به میدان اقتصاد بیاید و اولا با رایزنی و تلاش شبانه‌روزی گره از پای فعالان بخش تولید و اقتصاد باز کند و ...

لطفا شکیبا باشید...

آخرین خبرها