۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
نخستین پایگاه خبری تخصصی اخبار استانداران و استانداری‌های کشور

نماینده مردم ارومیه مطرح کرد

تسریع روند احیای دریاچه ارومیه در گروی فعالترسازی بخش خصوصی است/مالچ‌پاشی دریاچه برای جلوگیری از آسیب ناشی از طوفان نمک صورت گرفت

در جهت استفاده از منابع داخلی هر استان

استاندار کهگیلویه وبویراحمدبا قدردانی از ابتکار و اهتمام ویژه آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان مبنی بر راه اندازی ستادی در قالب استان های زاگرس نشین برای عبور از چالش های تاریخی گفت: آب و پدیده گردو غبار و احیای جنگل ها از مهمترین دغدغه های مشترک این استانهاست.

اقبال عباسی استاندار پیشین چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

استاندار پیشین چهارمحال و بختیاری می‌گوید: به نظر بنده شخصیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی محصولی در کنار احمدی‌نژاد شکل گرفت و این شخصیت جریانی تحت عنوان جبهه پایداری راه انداخته است. در مجموع احمدی‌نژاد اسپانسر جبهه پایداری و محصولی است.

استاندار بوشهر در گفتگوی اختصاصی با استان‌سازان تشریح کرد/ بخش نخست

تأمین آب امروز در کشور موضوع مهمی محسوب می‌شود، چون اقلیم جغرافیایی ایران خشک، میزان بارش باران کم و مصرف آب بی‌رویه و این مهم مشکل کلی ایران در حوزه تأمین آب است.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در گفتگو با استان‌سازان تشریح کرد

استاندار لرستان ضمن تشریح مهمترین راهبردهای دولت سیزدهم در استان ها و کل کشور تاکید کرد که یک برآورد اولیه به ما در آغاز کار در این استان نشان داد که صدها پروژه نیمه تمام به ارزش صدها هزار میلیارد تومان در استان لرستان از قبل وجود دارد.

استاندار سمنان تشریح کرد

استاندار سمنان از خیز این استان برای پایان دادن به خام فروشی ها و کاهش صادرات خام موادمعدنی در استان گفت: در همین راستا در دولت آیت الله رئیسی ۱۲ واحد فرآوری معدنی در استان سمنان پا گرفته است.

وزیر کشور در حاشیه جلسه دولت مطرح کرد

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت تاکید کرد که با عاملین ترویج برهنگی برخورد خواهد شد. او همچنین پاسخ روشنی به سوالی درباره احتمال برکناری معاون سیاسی خود نداد.

رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه جلسه دولت:

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، برای چندمین بار تاکید کرد که پروژه پتروشیمی میانکاله مجوز محیط زیستی ندارد و استاندار مازندران هم نمی‌تواند برای اجرای این پروژه رو در روی دولت بایستد.

استاندار خوزستان مدعی شد

استاندار خوزستان بر مردمی بودن کار امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید از طریق خود مردم و بر محور قانون انجام پذیرد.

خبر خوش استاندار برای مردم دیار اردلان

استاندار کردستان با اعلام دومین خبر خوش در حوزه فرش کردستان از ثبت فرش سنندج در سند رسمی سازمان جهانی مالکیت فکری وایپو (WIPO) خبر داد.

استاندار فارس تشریح کرد:

استاندار فارس آخرین اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، کارخانه قند ممسنی، کارخانه کاغذسازی زاگرس، کارخانه آزمایش، کارخانه روغن نباتی نرگس و کارخانه مخابرات راه دور ایران(ITI) را تشریح کرد.

گفتگو با استاندار بوشهر:

مدیریت استان مستحق رتبه‌های اول در همه عرصه‌هاست. بوشهر در همه حوزه‌ها می‌تواند در سطح کشور رتبه اول یا دوم داشته باشد.

اظهارات کنایه آمیز یک نماینده مجلس درباره عملکرد برخی از استانداران

رجب رحمانی نماینده تاکستان می‌گوید: دولت بگوید کدام نماینده روی عزل و نصب‌ها دخالت کرده است؟ نمایندگان وظایف نظارتی خود را به خوبی انجام نداده‌اند که اگر انجام می‌دادند خیلی از مسئولان تا حالا برکنار شده بودند.

استاندار کردستان اعلام کرد:

دستگاه‌ها باید امسال به این آمادگی برسند که حتی امکان میزبانی از ۵۰۰ هزار نفر در مرز باشماق فراهم شود.

آخرین خبرها