کد خبر : 126618 تاریخ : 1404/4/8 - 09:00
استاندار ایلام اعلام کرد هیچ ارباب رجوعی نباید در دستگاه‌های اجرایی استان برای یک امضا یا پاسخ، سرگردان شود استاندار ایلام با حضور سرزده در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: هیچ ارباب رجوعی نباید در دستگاه‌های اجرایی استان برای یک امضا یا پاسخ، سرگردان شود.

به گزارش استان‌سازان، احمد کرمی، استاندار ایلام با هدف بررسی میدانی روند ارائه خدمات و شنیدن مستقیم نظرات و مطالبات مردم، بدون اطلاع قبلی وارد سازمان صمت استان ایلام شد و از بخش‌های مختلف این دستگاه اجرایی بازدید کرد.

کرمی با حضور در جمع مدیران، کارشناسان و مراجعان، با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم باید قطب‌نمای تصمیم‌گیری ادارات باشد، اظهار کرد: مدیران باید در میدان حاضر باشند و صدای مردم را بشنوند و نگاه و دغدغه‌های آن‌ها را لمس کنند.

وی با تماس مستقیم با سامانه ۱۲۴ عملکرد این مرکز را آزمایش کرد و خطاب به رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صمت استان، گفت: سامانه ۱۲۴ باید به صورت بی‌وقفه و ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشد و هرگونه اختلال یا تأخیر در پاسخ‌گویی، بی‌توجهی به حقوق شهروندان است.

استاندار ایلام در این بازدید با شماری از مراجعان گفت‌وگو کرد و با دقت به انتقادها و خواسته‌های آنان گوش سپرد و بیان کرد: درهای سازمان باید همواره به روی مردم باز باشد و فرایندها باید شفاف، ساده و سریع طراحی شود.

کرمی تاکید کرد: هیچ ارباب رجوعی نباید در دستگاه‌های اجرایی استان برای یک امضا یا پاسخ، سرگردان شود.

وی ضمن بازدید از سامانه جامع تجارت، این سامانه را از ابزارهای مهم تسهیل تجارت و حمایت از فعالان اقتصادی دانست و با تأکید بر لزوم ایجاد فضای امن و محترمانه برای سرمایه‌گذاران و بازرگانان، ادامه داد: سامانه جامع تجارت باید گره‌گشای امور فعالان اقتصادی باشد و الگویی از دولت هوشمند، پاسخ‌گو و شفاف ارائه دهد.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش‌های کارکنان سازمان صمت، با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید پیشتاز شفافیت، پاسخ‌گویی و مردم‌مداری باشند، تصریح کرد: هر مدیری که در این مسیر گام برندارد، از قطار خدمت جا خواهد ماند.