به گزارش پایگاه خبری استانسازان؛ وی ادامه داد: گام اساسی در اتقا جایگاه روابط عمومی های بخشهای مختلف استانداری تهران، ابلاغ مرامنامه روابط عمومیها از طرف استاندار تهران بود که باید همواره مدنظر قرار گیرد.
متن مرامنامه به این شرح است:
1- ضرورت توجه به ساختار روابط عمومی به عنوان یک جایگاه و تشکیلات پویا، موثر و کارآمد در مجموعه های استانداری تهران 2ـ ضرورت اجرای شرح وظایف به منظور ایجاد یکپارچه سازی و وحدت رویه در مأموریت های روابط عمومی واحد های تابعه 3ـ ضرورت شناسایی و بکارگیری منابع انسانی متخصص در مراتب مدیریتی و کارشناسی روابط عمومی 4ـ ضرورت توجه و برنامه ریزی منظم برای حضور در جلسات شورای هماهنگی و اطلاع رسانی به منظور هم فکری، هم افزایی و نگاه تخصصی و جامع در اجرای فعالیت های روابط عمومی ها 5ـ خلاقیت، برنامه ریزی و سیاستگذاری مآموریت های روابط عمومی بر اساس مدل ارتباطی در راستای شناخت و تبیین اهداف کلان وخرد سازمانی 6ـ اشراف و آگاهی به ویژگیها و شاخصه های محدوده جغرافیایی سازمان متبوع از طریق ترسیم نقشه راه موقعیتها به منظور هدف گذاری، اولویت بندی در انجام امور و پاسخگویی به هنگام در بروز رویدادها، حوادث و بحران ها 7ـ برنامه ریزی در راستای گسترش دامنه ارتباطات درون و برون سازمانی به ویژه با گروه های مختلف مردمی در راستای ترغیب و مشارکت 8ـ ضرورت ایجاد سیستم اطلاع مدار( اطلاع یاب، اطلاع شناس و اطلاع رسان ) به منظور تحقق نقش اول در روایتگری رویدادها، اطلاع رسانی شفاف و جلوگیری از اخبار و تبلیغات جعلی و انحرافی درراستای مأموریت های اصلی استانداری تهران 9ـ اجرای برنامه های آموزشی برای ارتقاء سطح علمی و توانمند سازی مدیران وکارشناسان روابط عمومی استانداری تهران و سایر روابط عمومی های تابعه 10ـ ضرورت ایجاد و توه به نظام انتقادات و پیشنهادات در راستای تکریم مخاطبین درون و برون سازمان در راستای آگاهی بخشی از نقاط ضعف و قوت در ارائه بهتر خدمات ارتباطی