به گزارش استانسازان، محمد آشوریتازیانی، استاندار هرمزگان همراه مدیران شرکتهای آب و فاضلاب، گاز و توزیع برق با حضور در ساختمان سامد به تماسهای تلفنی مردم پاسخ داد.
آشوریتازیانی به منظور پیگیری دغدغهها و مشکلات مطرح شده از سوی مردم استان در زمینه مسائل مرتبط با حوزه انرژی به ویژه آب، برق و گاز به ۳۰ مورد از تماسهای تلفنی هم استانیها پاسخ داد و به صورت آنی از طریق مدیران حاضر در مرکز سامد موضوعات را پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.
وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مسائل حوزه انرژی به عنوان یکی از اولویتهای افزایش کیفیت زیست مردم، ادامه داد: پیگیری امور مردم علاوه بر تقویت اعتماد عمومی و ارتقاء رضایتمندی، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را نیز در جامعه افزایش میدهد.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه سرزندگی و پویایی اجتماعی محصول مهارت گفتوگو بر پایه احترام متقابل است، عنوان کرد: احترام قائل شدن و گوش دادن به مشکلات مردم، بخشی از وظیفه ما در مسیر خدمتگزاری به مردم است.
آشوریتازیانی در تحلیل اولیه از گفتوگوهای تلفنی مرکز سامد، شاخص بلوغ فرهنگی و اجتماعی استان در حوزه مطالبهگری را پررنگ برشمرد و بیان کرد: مهمترین تأثیر ارتباط مستمر و نزدیک مسئولان با مردم به صورت حضوری یا تلفنی ارتقاء بخشیدن به این شاخص بنیادین در سطح مراودات اجتماعی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه کوتاه شدن فرایند حل مسائل و پاسخگویی منطقی مزیت مهم ارتباطات مردمی است، خاطرنشان کرد: مطالبهگری منطقی نتیجه تقویت مهارتهای گفتوگو و بیان مسائل است که باید بیشتر ترویج شود.